Som jag sa så var det nog – tröttnade på att vara latmask!! Veckan har sett ut som följer:

Söndag: 5 km

Måndag: 8.4 km varav 2,2 km uppvärmning tillsammans med springande 5 åring och 9 åring

Tisdag: 8 km terräng med maken

Onsdag: Gymmet 1 h m maken

Torsdag: vila

Fredag: Gymmet 1 h med maken

Lördag: Strax 8,2 km

Söndag ska förhoppningsvis bjuda på 8 km terräng och utegymmet i Björkhagen/Nacka

Känns bra – men det känns verkligen i kroppen kan jag säga. nej – ingen latmask längre – och så ska det förbli!!

Annars läser jag just nu en jobbig bok – som jag läser portionsvis – har tipsat om den har jag för mig här. Tänkvärd om vad som är viktigt i livet – pengar och berömmelse – eller att vara en god människa. Vilka vill vi egentligen vara och varför söker vi framgången.

Bild: Privat från veckans utmaning – Hammarbyskolan