JAG – en latmask – jag vägrar!!

Förbaskat varmt har det varit och det har varit en fantastisk ursäkt för att inte sticka ut och springa men nu räcker det – det finns andra saker att göra när det är varmt! Simma??!! Gymmet??!! Inlines??!! Cykla??!!

Jag måste ha förträngt dessa varianter rätt bra!! För jag har ätit oavbrutet och druckit vin istället och det både känns och syns vill jag lova! Picknickkorgen har innehållit mackor mackor och åter mackor och efterrätterna har avlöst varandra!

Klart man ska unna sig på semestern men om denna semester också ska bygga orken inför ännu ett års arbete – då är det bäst att börja stärka kroppen lite mer!!

Imorgon ska jag springa en stund i regnet och kröna min onyttiga sommar med att fira 5 åring med pavlova och annat sliskigt. SEN mina vänner – är det styrketräning i hettan som gäller och kvällslöpning!

/Jessica

Bild: Privat, Marängtårta