Men har blivit av med allt jag försökt skriva senaste halvtimmen!

Så jag ger upp o hojtar – I Like Preston Hair– Narvavägen 25


Bild: Preston Hair

OK nu på hemmaplan gör jag ett nytt försök. Efter att troget ha gått på Klippoteket Riddargatan var det mes sorg jag mottog nyheten om splittring för några år sedan. Fastigheten skulle renoveras o frisörerna spreds till olika ställen. Jag klippte mig ett tag hos Olle & Maria men kände mig lite rotlös till jag fick tipset om Preston Hair av en kollega på jobbet.

Hamnade hos Mr Preston himself och det visade sig att hans pappa kom från samma ”lilla” stad i Storbritannien som min pappa – Glasgow. Var jag gillar med Robert Preston är att det ff finns en känsla av ”kvartersfrisör” trots att han faktiskt är en kille som sticker iväg på stylinguppdrag i världen och är fantastiskt duktig. Jag tycker om att de som jobbar där är down to earth fast de vinner priser för att de är himla bra. Min ”färgtjej” Josefin Gligic är toktrevlig och superduktig och jag rekommenderar hela bunten på Preston Hair!

/ Jessica