En annan sak jag inte satsat på den senaste månaden är träning.Jag satt just och kikade på förra årets rapportering här på ettbralivbloggen och blev lite smått….less på mig själv. Jag vet ju hur mycket bättre jag mår med kontinuerlig träning. Jag ska springa Broloppet med jobbet i juni men Springcross blir nästan ett måste innan – jag måste få till kärleken till löpningen igen – jag vet att den finns där under det som nu ännu en gång blir en uppstartssträcka. För jag HAR sprungit hela vintern – jag bara blev så trött så trött för en månad sen och orkade bara inte ge mig ut – fanns ingen motivation alls!!

Nu har jag tänkt om (försöker iaf) och stack ut i förrgår – idag i solen ska det också bli en löprunda. Rykande färsk är snart Outsides träningstidning. Jag är mycket förtjust i den tidningen öht men denna träningsspecialare blev poppis förra året och nu kommer alltså årets! Rekommenderas!!


Bild: Outside Online

Om jag får tipsa om nåt annat i tränings eller outdoorväg så är det Houdinis nya jacka – superlätt variant som jag hoppas snart flyttar hem till mig!


Bild: Houdini Sportswear

Den är lite längre än andra jackor – I like! Läs mer om den här. Finns såklart på mina favoritställen – addnature och Playground.

Hur som helst – jag ska igång igen – är vi fler??

Hojta – vi peppar varandra!!

//Jessica