stol

Det har varit hög aktivitet i helgen. Jag har hunnit med både fotbollsvinst, dop, trädgårdsarbete, målning och lite sovmorgon. Datorn har jag inte tittat åt. Ibland behöver vi vara ifrån varandra. Datorn och jag.

Bloggpausen får delvis fortgå tillsvidare. Vi drar ner på antalet inlägg för stunden. Det är mycket arbete, mycket resor och när vardagarna ser ut på det sättet fylls helgerna med det andra man inte hunnit med i veckan.

Slitna gamla furustolar. Kasta eller inte? Jag bestämde mig för att inte kasta dem. De ska få en chans till nu i vit tappning. Antingen blir det nya favoritstolar, annars reservstolar på landet och sista reserv, stol att ställa krukor på vid entrén. Det blir nog bra.

Mina baciller har äntligen givit sig iväg men verkade tyvärr landa hos Jessica istället, krya på dig vännen!!

//Marie