Jag hoppas att ingen misstolkade min stressblogg där jag skrev om inredningsbloggar. Jag har många favoriter som jag läser dagligen.
Det är väl mitt problem att jag blir avundsjuk och vill ha allt jag ser😉 Den ekonomiska ådran säger dock stopp, och den ordningssamma får spel över stöket här hemma. Stök = oreda bland för mkt saker! Och, jag förstår fortfarande inte hur folk hinner ha så fint hemma. Det kanske beror på hur många som bor där och stökar till också. Här är det tre som plockar fram och jag som plockar undan, såklart man ligger efter!

En av favoriterna är Hemmariket. Charlotte skriver en trevlig blandning med inredning, trädgård, reportage och nu också en tävling!

Det damp just ner ett mail från La Redoute som nu kör rea på deras interiör och hemtextil. Jag hittade denna kudde jag tror många uppskattar, garn är en trend som håller i sig.

kudde

Vill du hålla kolla på de större inredningsbloggarna, ta en titt på www.inredningsbloggarna.se!

Bild: La Redoute