Idag känner jag att det är viktigt att uppmärksamma hur vi alla kan hjälpa till i kampen mot cancer. Idag gick en kvinna bort aldeles för tidigt – en krigare av sällan skådat slag.

bild-204

Jag vill påminna alla om detta vackra halsband som samtidigt bidrar till forskningen kring barn och cancer. Gör en insats och bär smycket med stolthet. Jag har haft mitt i snart två år och jag fortsätter min strävan efter att få fler att köpa det!! Halsbandet består av både kedja och hänge och är tillverkat i 925 Sterling silver. En hematit-pärla är fäst vid låset. Smycket är designat av Karma.

Pris 295 kr varav hälften går till barncancerfonden.

HOPE-smycke
Silverkedja: 45 cm.
Berlock diameter ca 2,5 cm.
Tjocklek ca 1mm.
Ingravering på båda sidor.
Silverstämpel på baksidan.

Du beställer det här.

Bild: Barncancerfonden