Den här veckan har varit tyngre – kroppen mer sliten men framför allt mycket mer att göra på jobbet. Snö och slask har det också varit så denna vecka har jag fått känna på hur det är att ÄNDÅ köra trots att det skulle varit mycket enklare att låta bli.

Igår hade jag själv lagt in att gå till gymmet för att jobba mer på magen o ryggen + armar MEN kroppen kändes himla sliten efter löpningen på fredagen så jag valde att vila – klokt tror jag men surt känns det när jag nu listar veckans träning!! Däremot så var tanken att springa på tisdagen och vila onsdagen för att inte få tre dagar i rad – men det funkade inte med jobbet. Det kostade lördagsträningen med andra ord.

Idag mötte jag dessutom fyra stora grupper med Team Stockholm Marathon – många som var ute och sprang!!!

bild-176

Nästa vecka – nya utmaningar!!! Aaaaaaaaaaaa – vecka två är: ”Been there – done that”