Som jag skrev tidigare – blev dags för träningsprogram såhär blev det i slutändan:

bild-164

Jag är nöjd! Känns bra och skönt i kroppen – jag orkar – det är en skön känsla! Är biten – galet biten. Sa till maken att det blir som en drog att röra på sig men det var det jag ville – jag ville bli beroende och inte känna motviljan VARJE gång. Utan faktiskt tycka det är skönt och avkopplande och ett sätt att bli av med stress.

Skrev på träningsprogrammet för veckan som gått – been there – done that! Men nu väntar nästa vecka – aningen småknepigt att få ihop detta med att jobba liiite mer än heltid och ha familj med 4 barn – men vi är ju två iallafall. Lite fix, trix och prioritering så funkar det mesta.

Ha en fin kommande vecka – vi kommer bjuda på lite godbitar här på ettbraliv! Men börja med att ha en lugn och skön söndagkväll!!

/Jessica

