221149656

Jag har bestämt mig, jag ska titta!

Jag tror att jag blev lite mätt på matlagningsprogram en tid, med Jamie och Nigella mfl mfl varför jag faktiskt inte har tittat särskilt mycket på matlagningsprogram senaste året. Dessutom går de ofta kl 20.00 och då är jag inte klar att sätta mig vid TVn. Eller så går det kl 21.00 på onsdagar och krockar det enda jag verkligen aldrig missar på TV: Greys.

Så, självklart, har Leila återigen nappat sin tid på onsdagar kl 21.00 med sitt nya program Leila på landet, MEN till min lycka, så går det ju i repris på söndagar kl 18.30, Det finns hopp!!

Nu ska det lagas sommarmat:

Kocken Leila Lindholm är tillbaka med en ny sommarserie där hon lagar enkel och snabb mat som passar lika bra en skön dag i hängmattan som till strandfesten nere vid sjön. I premiäravsnittet blir det bland annat jordgubbssallad, helgrillad kyckling och semifreddo på Leilas vis.

Du har väl inte missat att kreativa Leila, höggravid som hon är, också kommer med en ny tidning nu i mars: Leilas Country Living. Jag gick tipset via Family Living och skickade direkt in talongen och väntar nu med spänning.

Mars förresten, det är ju mars nu, ska vi hoppas på en härlig inspirerande tidning redan första veckan kanske?

Sen skulle jag ju köpa Leila på bokrean – och det är kanske inte försent – men jag gjorde aldrig någon förbokning – och har fortfarande inte lagt vantarna på någon bok men ja vi får se. Jag har inte givit upp ännu!

Fler som tipsat om Leila före mig är bla två bloggar som jag följer dagligen:
www.enmammasdag.com (jag läser såklart både Helena o Weronica)
www.ellasinspiration.blogg.se

Bild från recept.nu