Jag och flera med mig påbörjar jobbveckan redan på söndagkväll – lite förberedelser och liknande för att mjukstarta veckan. Jag har kommit på att jag inte gillar det!!

Andra slåss mot söndagsångest – jag måste säga att det händer mig sällan, men det har hänt och det är inte trevligt!

Vill ni åka till Ystads Saltsjöbad eller bor däromkring har jag en idé till er!! Dumpa söndagsångesten och stick på söndagsmys!

bild-1251

Enkelrum: 945 kr i standard rum

Dubbelrum: 1240 kr/ 2 pers, standard rum
Dubbelrum: 1490 kr/2 pers, Superior rum

Samtliga priser avser en övernattning med ankomst på söndag samt frukost, spa och en tvårätters middag.
Erbjudandet gäller under januari, februari & mars 2009

Jag ska återkomma i temat framöver – söndag ska inte få bli nya måndag och jag ska försöka lindra eventuella söndagsångestar som finns därute!

Bild: Ystads Saltsjöbad