1januari

Årets första dag, 2009. Det spelar ingen roll om man tänker ta sig an eller förkastar nyårslöften. Det andas nystart för oss alla.

Att avlägga ett löfte. Det gjorde jag 2008. Det avser jag att hålla. Att älska honom i nöd och lust.

Att avlägga ett löfte att träna 3 dagar i veckan, det vet jag redan innan att jag inte kan hålla. Jag har däremot bestämt mig för att försöka fokusera mer på motion igen nu när det går mot ljusare tider. Jag har som alltid när det gäller träning tjuvstartat lite och det resulterade i 24000 steg på 3 dagar innan nyår. Det är så härligt att vara ledig och ha tid att ta en riktig långpromenad!

Visste ni att 1 januari är den stora pizzaätardagen i Sverige? Vi ville inte vara sämre. Vi jobbar bort det nu med FIFA09.

Imorgon blir det långpromenad igen!

Ha det så bra allihopa och hoppas att ni precis som jag är ledig på klämdagen imorgon!

Bild: Privat, fotograf Agnetha Eriksson