Redan innan sommaren började min käre gamla vän Fujitsu Siemens bli lite hängig. Den har dock fått hänga med i brist på annat. Det har tagit allt från 5 till 30 sekunder att öppna en ny explorersida, ett smärre under att vi har stått ut.

Nu har vi dock en ny vän i huset. Mr Packard Bell, eller är det kanske Ms Bell Packard. Det beror väl helt på min egen tolkning om datorn är en man eller kvinna!

Min förhoppning är att kunna använda Photoshop igen och kanske finns det senare tid att lära sig mer om alla finesser på den nya Pc’n. Och snälla snälla snälla rara nya vän, fungera! Inga konstigheter mer nu. Det räcker det som har varit. From nu ska vi bara ha roligt tillsammans.

Jag är verkligen en användare. Jag förstår inte vad som pågår innanför plåten plasten. Jag är avis på dem som har datanörd dataingenjör/it-tekniker i hushållet. I’m lost, so please be gentle to me Mr Packard Bell.

Denna dag börjar med axlarna strax under örsnibbarna, huvudvärken är total. Ett djupt andetag, en alvedon, och så kör vi. Trevlig tisdag på er alla!

Bild: Kommer!