Idag har jag varit på mässa, Underbara Barn 2008, på Stockholmmässan. Lika roligt och trevligt som alla år tidigare. Precis som tidigare år hängde jag på låset vid klockan 09 när det öppnade. Det är så skönt att hinna gå i hallen en stund innan det blir helt överfullt med folk och barnvagnar.

Mina tre bästa tips om ni ska gå lördag eller söndag är:

Nanook – Halva priset på förra årets kollektion av underställ och fleece. Kanonerbjudande!

Skandia – Gratis latte till föräldrarna och glass till barnen! Varför inte prata lite barnförsäkring också!

Me&I – fiskdamm med hemliga plagg 100 kr, och missa inte strumpor 2-pack 30 kr!
Missa inte heller den trevliga butiken Gucce som har både fina kläder till barn (Småfolk, Molo m.m.) och mamma (Odd Molly) och dessutom fina träleksaker och annat smått o gott!

Jag är väldigt sugen på att gå igen på söndag, vi får se om tid och ork finnes!!

(Kameran blev hemma eftersom jag inte hade någon vagn med till mässan i år. Det blev lite för tungt att bära både den och all shopping😉 )