Jag har äntligen hittat mina ultimata löpartights! Jag som fött 4 barn och tycker att saker som slutar mitt på magen pajjar det mesta – jag har hittat dessa:

Jag tror t.om jag tipsat om dem förr men i helgen provade jag dem och de sitter helt underbart. Varma och relativt höga som det blir inget ”avslut” mitt på magen!!
Står på min önskelista!

Att det var Houdini förstärker bara min tro på deras kläder – så himla fina och funktionella. Har dessvärre inget sådant arbete som tillåter att ”bumma” omkring i sådana kläder men de åker på sådär 5 min efter att jag stigit innanför dörren hemma.

Annars så ser hösten mest springaktig ut. Jag funderar även på Sjövillan Motion här i Sjöstaden. Maken tränar där nu och är överförtjust. Men jag VILL springa mer – det märks så snabbt hur mycket bättre man mår och hur mycket lättare det är att se positivt på tillvaron. Latmasken hohooo – vad händer?

På mitt jobb var det dessvärre få som var sugna på fler stegtävlingar – synd tycker jag – det är sådant som behövs. Jag har försökt få med några på utmaningen Kungsholmen runt halvmaraton i maj – men det verkar inte gå hem det heller! Skam den som ger sig dock!!

Hur ser träningshösten/planerna ut för er andra?

Bild: Houdini