Det är ju listor på många bloggar, här kommer några frågor att fundera över och besvara istället!

1) Spelade du fotboll som ”yngre”?

2) Har du någon gång i ditt liv varit vegetarian?

3) Brukar du titta på melodifestivalen?

4) Tittade du mycket på OS från Kina?

5) Om du fick ändra någonting med ditt utseende vad skulle det vara?

6) Om du fick välja en ”alternativ karriär” vad skulle du jobba med då?

7) Måste en blogg innehålla bilder?

8). Foppatofflor ja eller nej?

Jag är ganska nöjd med den stora spridningen! Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och lösa korsord och sedan återkommer jag imorgon med lite tips inför nästa helg!

Nu har min dotter somnat i soffan, fastän jag sa till henne för ungefär 3 minuter sedan att gå upp och lägga dig om du känner dig trött, men icke oh nej hon var inte ett dugg trött!