Det är svårt att komma igång med skrivandet! Marie befinner sig på landet och har lata sommardagar fortfarande. Själv arbetar jag igen sen igår tisdag medan resten av familjen fortfarande har lata sommardagar hemma *ler*.

Semestern har bjudit på fantastiskt solsken, galet sommarregn och vi har blivit jagade av åskväder i fjällen – en salig blandning alltså.

Sommarens höjdpunkter har varit:

* Salta bad ute på Värmdö

* Salta bad och trevligt umgänge på Väddö

* 12 årig bröllopsdag

* Dantes 3 årsdag som dock storfiras först nu på söndag

* 5 dagars vandring i Sälenfjällen och Trysil hela familjen

* köp av en Canon EOS 450D

* V.I.P biljetter till Pridepark efter paraden

MEN nu är iallafall jag tillbaka och ska försöka roa er med ngr bloggar framöver.

Dessutom har jag äntligen köpt mig en Houdini Powerhoudie och jag kan bara säga – den är fantastisk!!!!

Jag fick Houdinifeber och köpte till 2 av barnen också – har använts flitigt i sommar – speciellt byxorna till som just nu faktiskt är på rea hos Ylva uteungar

Nu ska jag ta mig i kragen och ta mig ann dagen – på återhörande darlings – jag har saknat er!

Bild: Houdini och privat