Idag my friends har jag ingen blogg – jag vet inte när det hände senast. Så mycket på jobbet och bloggen jag hade till idag sprack på att jag inte fått OK på bilderna än.

Jag lever, som jag tidigare sagt, på att inte oroa mig så mycket för tiden och då har jag fått mer tid. Men idag har jag alltså inte det. Istället för att inte komma med någon blogg alls så talar jag istället om hur det ser ut *ler* jag tror en hel del av er känner igen sig. Blogg till varje pris är inte ok för mig! Det ska vara kul!


På tal om tid så är det otroligt vad tiden rusar när man tittar på gamla fotografier – denna ” min minsting” fyller tre år i sommar

Jag blev intervjuad förra veckan för en av Aftonbladets hälsobilagor som kommer efter sommaren och då sa jag just det – att det ska vara kul att blogga och inte kännas som ett tvång. Jag jobbar heltid, har 4 barn med aktiviteter men bloggar ettbraliv för att jag tycker det är så fantastikt kul!! Sen kan jag också känna att lite tidsbrist kan generera mer eller mindre spännande bloggar men man kan inte heller uppfinna hjulet varje dag – då blir det tillslut också tråkigt!

Så ha en fin torsdag alla därute – själv ska jag ha ngr möten och sen försvinna iväg till Östersund på jobb!

Bild: Privat