Även denna helg är min men det blir en kort helgblogg. Min co-writer Marie gifter sig i Enköping på lördagen och jag är givetvis där och celebrerar! Senaste dagarna har gått åt till planering och klädinköp både för mig och maken. De är även därför det bara kommit bloggar ifrån MIG senaste veckan. Marie har haft fullt upp med bröllopsbestyr.


Haga slott där festen hålles

Det här med giftermål är ändå lite speciellt. JAG hade inte behövt gifta mig – att ha barn ihop är det stora för mig. Maken tycker giftermål är en del av livet och jag respekterar det – så jag är väldigt gift och firar 12 år i sommar.

Festen går av stapeln på Haga slott! Vi är ganska många som stannar över natten och det är även något man kan göra även om man inte är där på bröllop!

Det har utlovats ca 27 grader varmt, alla i härliga sommaroutfits, det blir en fantastisk fest – vi väntar alla på den och har väntat bra länge nu.

Jag som känt Marie ett antal år nu tycker att det ska bli fantastiskt kul att följa denna underbara människa och kära vän på den väg hon länge drömt om att vandra.

Rickard och Marie:

Ni har en kärlek av sällan skådat slag, ta vara på den och varandra! Med mycket prat och skratt kommer man långt!

Vi återkommer såklart efter helgen med nya spännande bloggar!

Bilder: Haga slott