Välkomna till ännu en utmaning!

soloverhav2.jpg

Veckans utmaning är:

1. Träna händernas muskler – speciellt på lördag den 31/5 – Jag MAGNUS springer Sthlm Marathon. Därutöver hoppa hopprep 3 x 5 minuter vid olika tillfällen.

PLANKAN 3 x 1 min sek med 30 sek vila mellan övningarna varannan dag- illustration och förklaring här.

2. Prova omelett till frukost om du tränar mycket – annars – prova detta recept till middag. Här får du även ett recept på en enkel sallad – mums att packa i en mattermos i en liten kylväska när man är iväg med barnen på nå´t!

3. Vem ”pleasar” du? Dig själv eller någon annan? Läs del 2 i ” Var ditt bästa jag” Planera dessutom ”skolavslutning” och vad det innebär för dig – redan denna vecka för att slippa stressen senare!

Att förändra livet kräver mod. Mod och att göra små förändringar som på sikt blir varaktiga. Om man inte ser vikten av detta eller känner att man inte hinner – hur ska man då någonsin kunna förändra sig till den mer hälsosamma person man ofta vill? Den tiden har väldigt få människor – men när man förändrar lite i taget och på sikt – då har man stor möjlighet att lyckas. Sakta med stabilt.

Anta utmaningen!

Antar man denna utmaning mailar man detta till hunksen@gmail.com