Välkomna till ännu en utmaning!

soloverhav2.jpg

Veckans utmaning är:

1. Ta din träning ett steg längre – vad kan du göra för att pressa dig själv lite mer så att du inte hamnar i ”den bekväma träningszonen”. Jag kikar dessutom nu på möjligheter för gemensam POWERWALK framöver – kom gärna med förslag.

PLANKAN 3 x 1 min sek med 30 sek vila mellan övningarna varannan dag- illustration och förklaring här.

2. Vad använder ni för bordsmargarin? Fundera och läs kring detta. Här och här.

3. Jag har köpt ett antal hälso/träningstidningar – dom ligger i personalrummet – hämta inspiration och tankar ifrån dem. Prata med varandra, utmana varandra, ta hjälp av varandra. Hitta din ”NISH”. Boken ”Kvinnans Hälsobibel” av Camilla Porsman kommer också att ligga i personalrummet för att ni ska kunna läsa och begrunda!

KOM IGEN ALLA UTAN STEGRÄKNARE – jag har några kvar – 60 kr och du har ett extra litet samvete i bältet *ler*

Att förändra livet kräver mod. Mod och att göra små förändringar som på sikt blir varaktiga. Om man inte ser vikten av detta eller känner att man inte hinner – hur ska man då någonsin kunna förändra sig till den mer hälsosamma person man ofta vill? Den tiden har väldigt få människor – men när man förändrar lite i taget och på sikt – då har man stor möjlighet att lyckas. Sakta med stabilt.

Anta utmaningen!

Antar man denna utmaning mailar man detta till hunksen@gmail.com

Annonser