På Formexmässan i januari hittade jag dessa söta små böcker från Lilla Fjärilen design. Perfekt att ge bort som personlig present!

lillafjarilen.jpg

Här finns exempel på fler.

Nyligen utkomna är:

Till min Son, Till min Dotter, Till min Älskade, Till Brudparet,

Till 30-åringen, Till 40-åringen, Till 50-åringen, Till 60-åringen.

Under våren kommer följande böcker släppas

Till mitt barnbarn, Till Mormor, Till Morfar, Till Farmor, Till Farfar,

Till min Chef, Till Studenten, Semesterminnen m,m

Såhär skriver de själva om idén:

Vi är två tjejer mitt i livet som under sommaren 2007 startade företaget Lilla fjärilen design.
Vår huvudprodukt är våra ”Fylla i böcker” som vi tillsammans designat med egna texter och illustrationer.
Då vår vännina skulle fylla 40 ville vi ge henne ett minne och visa vår uppskattning.
Då föddes idén om en ”Fylla i bok” för att skriva ner allt man i vanliga fall bara tänker.

HÄR hittar du alla återförsäljare i landet men du kan också köpa böckerna via hemsidan – kontaktuppgifter här.

loggalitenfjar.jpg

Bilder: Lilla fjärilen desig enl ök

