Jag testar mig fram bland olika företag i mitt närområde som ni vet och rekommenderar det jag gillar skarpt. Nu jagade jag massage och fick tipset om ”Helheten” nere på mitt gamla gym ”Slim and Tone”. Jag ringde och fick en tid hos trevliga André Hansson som är både naprapat och massör. Han identifierade genast mina onda ställen i nacken på ena sidan och jobbade på dem – underbart.

Helheten erbjuder:
Ansiktsbehandlingar • Vaxning/hårborttagning • Öron • SPA-behandlingar • Händer och fötter
Naprapatbehandling • Massage • Zonterapi • Kinesiologi • KranioSakral Terapi • Endodermalogi
Aromamassage • ”Hot Stone”-massage • Traditionell kinesisk medicin • Smärt- och stresshantering • Coaching

Här hittar du en prislista.

”Helheten är en plats som tar hand om hela dig!

Helheten är en klinik som tar hand om hela dig i en harmonisk miljö. Vi behandlar dig från topp till tå, för yttre och inre välbefinnande.

Vi har ett brett utbud av behandlingar inom hudvård och kroppsterapi och kan erbjuda allt från ansiktsbehandling och medicinsk fotvård till naprapati, massage, traditionell kinesisk medicin och coaching”

Här hittar du Helheten – Harmoni i Hammarby Sjöstad.

Citat: Helheten-Harmoni

