meandi.gif
Klockan 10.00 öppnades sidan, på utlovat klockslag, och lika fort gick sidan ner igen, totalt överbelastad. Jag förstår varför. En snabb blick och jag hann se att ja, här finns det mycket fint!

Giraffer, blandband, cykel med limpa, husvagnssemester, kan du se ovan, men oj så mycket mer det finns. Jag ska botanisera vidare på www.meandi.se. De söta sura grodorna är tillbaka, korv med bröd kan jag nog hoppa över, men zookläder ”gamla godingar” är ju för sköna!

Me&I har också förbättrat ordning på sidan när det gäller att hitta olika slags kläder. Du kan välja kortärmat, till bäbisarna eller till mamman. Klart bättre än tidigare!

Jag ser också glädjande nog att det finns ekologisk bomull i kollektionen, nämligen Fred på jorden-tröjorna!

Nu ska jag titta vidare vad de har åt mammorna! På återseende!

Bilder: Eget kollage med bilder från Me&I

