Jag tittar inte särskilt mycket på TV längre ska jag erkänna. Dels för att det kanske inte finns så mycket som fångar mitt intresse men också tidsbrist och andra prioriteringar.
(Andra prioritering är naturligtvis att blogga, vad trodde ni?)

Men jag saknar mina favoritserier och tittar varje vecka på DagensTV och de inte ska börja snart!

Jag har inte fastnat för någon av ”ersättarna” varken på TV3, TV4 eller Kanal 5. Kanske har jag inte givit dem de bästa förutsättningarna heller, eftersom favoriterna känns oersätterliga!

Är det någon som vet, när börjar Greys igen? Desperate Housewives? LOST? Snart blir jag så desperat att jag köper en box!

Och, kan någon ge lite feedback på de nya serierna som har börjat? Gossip, har flera skrivit om, men kl 20, varför måste det börja så tidigt. Fler tips?

Bild: Reprisbild på Greys +boxbild från google

