Välkomna till årets tredje utmaning!

Brittis slog oss alla i tisdags – alla hade samma förutsättningar – hur är det möjligt undrar jag?? Grattis Brittis – du gör det här bättre än alla oss andra. Det var en trevlig tisdag och jag tror barnen uppskattade ljusfesten och allas engagemang! Bra jobbat!!

soloverhav2.jpg

Veckans utmaning är:

1. Hoppa hopprep en kvart 2 ggr denna vecka – Brittis 3 ggr!

Överkurs för alla utom Brittis: PLANKAN 3 x 1 min sek med 30 sek vila mellan övningarna varannan dag- illustration och förklaring här.

2. I brist på matinspiration i min familj så gick Jessica med i viktklubb. se – även hos oss är matinspirationen ett problem – läs om det här och uppgiften denna vecka är att testa spenattortillas med feta/olivkeso + mangosallad.

3. En negativ tanke föder ofta fler – lägg märke till hur mycket enklare det är att tänka fler negativa tankar när du tänkt den första. Lär dig vända situationen – tänk på något positivt istället. Det sägs ofta att man ska se det positiva i varje situation – men det är absolut inte enkelt. Ibland måste man ibörjan bara försöka tänka på något annat – något positivt för att vända en negativ tanketrend – jobba på det. Möt alla med ett leende och ett glatt hej, denna vecka.

KOM IGEN ALLA UTAN STEGRÄKNARE – jag har några kvar – 60 kr och du har ett extra litet samvete i bältet *ler*

Jag vet hörreni att ni tycker jag är tjatig ibland med denna utmaning – men jag resonerar som så att om jag har inspirerat EN enda eller ett fåtal – så är det värt alltihopa! Alla ni som ff hänger med – ni är fantastiska allihopa!

Anta utmaningen!

Antar man denna utmaning mailar man detta till hunksen@gmail.com

