Jag och många med mig tycker om tidningar. Tycker om och tycker om, jag är galen i tidningar. Det är en stund av lycka att få sätta sig en stund med en ny tidning. Jag alternerar mellan de många olika bra inredningstidningar som finns. Jag hade Allt i Hemmet en längre tid, och jag har också haft Drömhem. Jag gillar att provat nytt och då måste man ju avsluta några också för det går ju inte att ha dem alla. Förutom kostnaden så hinner man ju inte ens läsa dem!!

Nu funderar jag på att hoppa på Sköna Hem ett tag igen. Det damp ner ett erbjudande i brevlådan. 3 nr och fina gåvor. En tidningskorg i konstläder och två snygga grytunderlägg (ett vitt och ett svart). Påminner väldigt om det som jag köpte på Åhlens till min väninna i födelsedagspresent faktiskt.

Perfekt med en tidningsförvaring i gåva, eftersom det annars har en viss benägenhet att ligga tidningar mest överallt i vårt vardagsrum, och köksbordet ska vi inte ens prata om.

Tyvärr är inte hemsidan uppdaterad med detta erbjudande så vill du utnyttja tillfället föreslår jag att du ringer deras prenumerationsservice!

Bild: Sköna Hem och Åhlens

