Kan inte låta bli att komma med ännu ett tips. Antingen älskar man eller så hatar man The Secret. Jag har skrivit om den boken litegrann tidigare här. Jag har hittat en till bok som talar om samma fenomen men kanske lite..tydligare och utan det lite amerikanska (även om författaren är australiensiska) sättet att göra allt till en storslagen hemlig saga.

Missförstå mig inte – jag gillar faktiskt The Secret hur mycket som helst MEN den boken jag nu ska tipsa om ger samma budskap men på ett sådant sätt att det kanske tilltalar dem som inte var överförtjusta i The Secret. Jag fick iallafall denna nyligen av min mamma.

Well boken jag talar om är Deepak Chopras – Livets 7 andliga lagar

chopra.jpg

Samma förlag som även har rättigheterna till The Secret Energica skriver såhär om boken:

”Att nå framgång, välstånd, god hälsa och inre frid är något som vi alla önskar och drömmer om. I Livets sju andliga lagar får du tillgång till redskap som gör att du kan förändra ditt liv på ett livsbejakande sätt. ”

Finns på adlibris och bokus för ca 94 kr.

Bild och kursiv text: energica förlag

