groban.gif
Klickbar!

Smaken är som baken, delad, även när det gäller musik, eller kanske allra helst då.

Efter Idol i fredags tittade vi vidare på Fredag hela veckan. Josh Groban, hette någon som skulle komma och sjunga. Jag ska erkänna att jag inte hade en aning om vem han var. Nu glömmer jag det aldrig! Vilken röst. De ögonen. Rösten. Wow.

Mitt första skivtips blir därmed Josh Gorban – Noel

Jag kan inte låta bli att tipsa om Paul Potts. Denna framgångssaga, och helt fantastiska sångare! Jag tror att Jessica håller med mig, jag vet att hon lyssnar på Paul Potts hemma i våningen.

En kille som nyligen besökte Stockholm och Globen är Enrique Iglesias. Jag och kollegan skojade om att hon skulle på date med Enrique den kvällen. Lustigt nog när hon kom hem så låg han på hallgolvet, i form av en vunnen cd-skiva! Många skratt blev det av det!

Jag har en MP3-spelare, men jag laddar aldrig ner musik på nätet. Jag vet hur man gör, men det blir liksom aldrig att jag tar mig tiden. Det kanske kan bli ett mål till springturerna i vår, ny musik i mobilen!

Jag har pratat om att jag vill ha Kent’s nya. Den sägs inte vara lika bra som förra skivan, men samtidigt, så vill man ju ha den oavsett! Ingenting låter bra i mina öron!

Tillsist, han som ligger bakom en otrolig massa bra musik de senaste åren. Timbaland. I bilen, rejäl bas, högt högt högt, och så bra! I en julklapp nära dig!

Att se Justin Timberlake i juni var en upplevelse i sig, att Timbaland dessutom var en hemlig gästartist, var, wow!

Det var ett rent nöje att skriva denna blogg, att lyssna igenom en massa bra musik!

Bild: Frozen Youtube – alla länkar är videos på Youtube

