Jag har nämnt dem förr – granitkläderna – jag har själv köpt mig en mössa! Fast jag har en vit – den finns i vitt, grått ovh svart!

mossasvart.jpg

Något annat när man kan gå mysklädd är denna T-shirt klänning.

t-shirtklanning2.jpg

Varför inte tillsammans med dessa leggings.

leggings_langa2.jpg

Jag är svag för sådana hemmakläder!! Inga problem om någon ringer på och det går aldeles utmärkt att gå ner i tvättstugan! Den här härliga trekantssjalen finns också!

sjal_trekant2.jpg

Dessutom finns en sjal som även går att använda som bärsjal!

stor_sjal_tjej2.jpg

Granit har även barnkläder och jag är kär i dessa Thaibyxor och peaceblöjbyxor!

thaibyxa2.jpg

trosa_print2.jpg

Om man handlar på Granit just nu så får man en inbjudan till sig själv + en vän till en julklappsmorgonshopping – iallafall om man handlar i Sthlm på Kungsgatan 42 , S:t Eriksgatan 45 och Götgatan 31 till den 29/11 då man mellan 07 och 08 får 30% rabatt på hela sortimentet, mellan 08 och 09 20% rabatt och sista timmen innan öppning 10% på sortimentet.

Här har jag skrivit om hemmamys förr. Förutom kläder och förvaring har de helt fantasitiska ljus, långa och korta kanelstänger och doftljus med jullukt! Dessutom köper jag oftast allt julpapper och snören och etiketter där – vitt, svart eller ofärgat papper ocd snören i svart och brunt – riktigt klassiskt!

t_9.jpg

Håll utkik för vi kommer ha en tävling med pris från Granit framöver! Innan dess – in och kika på Granits hemsida eller i alla deras butiker som du hittar här.

Bilder: Granit enl ök

