cosas.gif

Vi har ännu en 1 åring i veckan, nämligen Cosas. En webbutik som jag faktiskt var bland de första att beställa ifrån vid öppningen för ett år sedan. (och därmed förärades en gåva, en vacker liten skål som står på köksbordet med flingsalt i!)

Den här veckan är det kalas på Cosas! Vi fyller 1 år – och det firar vi så klart! Under veckan kommer vi att ha riktiga kalaspriser på utvalda produkter, så passa på och gör dina absolut bästa julklappsfynd – för du är naturligtvis bjuden på kalaset!

Här kan du verkligen köpa fina julklappar till bra priser! Jag har redan börjat tittat ut vad jag ska handla. Handla tänker jag göra på söndag för då är det utlottning bland köparna! Jag vet dock vis av erfarenhet att populära saker hos Cosas tar slut, så vill du verkligen ha någonting, köp snarast möjligt, imorgon kan det vara försent!

Det finns så många saker att det är svårt att tipsa om något särskilt, men jag måste ändå säga Ylva Skarp. Helt underbara brädor!

Bilder: Cosas

