Dessa kan man hitta hos Daylon!

När jag och maken firade 10 år som gifta förra sommaren ville jag hitta på nå´t speciellt till honom – en present som verkligen var lite annorlunda. NU har det kommit flera varianter men DÅ mindes jag bara att jag sett en annons i en föräldrartidning och jag fick börja rota i pappersinsamlingen MEN med lyckat resultat.

På vinst och förlust skickade jag in en beställning och tiden gick – jag började få panne – men sen var den där i posten mot postförskott!

Vår e ju lite speciell för vi har ju ett antal barn + att mitt namn också är med *ler* men Mange får SÅ många kommentarer om hur fint halsbandet är (senast på ett dop när en karl undrade vilka alla var – han visste inte att vi hade 4 barn och jag tyckte Mange skulle säga att det var alla hans ex som han samlade på *fniss*) men måga gillar även kedjan!

Min Astrid sa: Mamma – nu är det bäst du sköter dig – annars kan pappa lätt ta bort ditt namn…
Svårt att inte le då !!!

Mange i Rhodosmörkret

Bilder: Daylon + privat

