Det är säkert många som fortsätter, omstartar eller för första gången påbörjar sin träning i höst. Alltid trevligt att känna sig lite ”nyfräsch” med nya träningskläder. Jag har valt ut ett par av mina favoriter för hösten!

betterbodies.jpg

Linnefavorit från Better Bodies

langarm.jpg

Även denna långärmade från Better Bodies

addidastroja.jpg

Vanlig T-shirt från Adidas

jackaadidasclimacool.jpg

Jacka från Adidas i Climacoolmaterial – jag har en själv i vitt – går att göra om om väst – superskön!

niketunika.jpg

En absolut favorit – Niketunikan!!

Byxor kan vara bra att ha till *ler* jag är ute efter ett par löpartights till i höst – något som jag f.ö ondgjort mig över förut men med tanke på att jag sprungit i en nedvikt heldress från Stayinplace hela sommaren så får jag ge upp mina tidigare löften om att avstå löpartights – något som sitter åt och andas är helt klart skönast att springa i – tycker jag!

lopastights.jpg

Supernova long Tights från Adidas – inte helt tokiga!

addidasbyxa.jpg

En trekvartsmodell från Adidas

dansbyxaaddidas.jpg

Adidasbyxa – lösare modell

Detta är bara ett axplock samt att dessa går att köpa via nätet antingen direkt från Better Bodies, Ellos eller La redoute

Här har jag tidigare skrivit om Sport BH tips!

Bilder: Better Bodies, La Redoute och Ellos

